الخميس، أغسطس ٢٤، ٢٠٠٦

ـــ لقد اعجبني هذا الاستقصاء و اريد ان ارد عليه (موجود في مدونة طياره ورق)
- هل أنت راض عن مدونتك شكلاً وموضوعاً؟
*موضوعا : لا باس بها لاني جديده في عالم التدوين
*شكلا : لا اريد ان اطورها و اريد مساعده
ـــ هل تعلم أسرتك الصغيرة بأمر مدونتك؟
*ابو العيال يعلم اني عندي مدونه و لا يقرأها و انا اسفه لاني قلت له لانه يسخر من موضوع التدوين
ـــ هل تجد حرجاً فى أن تُخبر صديقاً عن مدونتك؟ هل تعتبرها أمرا خاصا بك؟
*خاصا جدا
ـــ هل تسببت المدونات بتغيير إيجابى لأفكارك؟ اعطنى مثال فى حالة الاجابة نعم
*نعم
*الكثير لانني احس اني في عالم خاص جميل يعطيني احساس جميل غريب من نوعه قريب مني في بعض الاحيان
*مدونات حكاوي اخر الليل
*حدوته مصريه
*حواديت

ـــ هل تكتفى بفتح صفحات من يعقبون بردود فى مدونتك أم تسعى لاكتشاف المزيد؟
* الان في مرحلة الاكتشاف لاني مدونه جديده و لا اجد ردود في اغلب الاحيان
ـــ ماذا يعنى لك عداد الزوار.. هل تهتم بوضعه فى مدونتك؟
*يعني لي الكثير لاني اعرف ان احدا ما قد قراه و لو عن طريق الصدفة مدونتي
*بالطبع الكل مرحب به في مدونتي
ـــ هل حاولت تخيل شكل اصدقائك المدونين؟ اعترف
*امممممم مش عارفه بعضهم من كتاباتهم
ـــ هل ترى فائدة حقيقية للتدوين؟
*هي افضل طريقه للتعبير عن الذات و الفضفضه بلا خوف و تجميل و طريق اخر للانفتاح على المجتمع بطباعه


ـــ هل تشعر أن مجتمع المدونين مجتمع منفصل عن العالم المحيط بك أم متفاعل مع
احداثه؟
مجتمع المدونين ينقسم الى:
*مدونين متفاعلين جدا
*مدونين منفصلين تماما
*مدونين من ده على ده و اغلب الوقت في عالم من صنعهم الخاص و هؤلاء افضلهم
ـــ هل يزعجك وجود نقد بمدونتك ؟ أم تشعر انه ظاهرة صحية؟
*لما الاقي نقد حاعرف
ـــ هل فكرت فى مصير مدونتك حال وفاتك؟
مش عارفه يا اما يبقى الحال على ما هو عليه
او حكتبها في وصيتي
ـــ آخر سؤال : تحب تسمع أغنية إيه- بلاش صيغة آمال فهمى دى - ما الاغنية التى تحب وضع اللينك الخاص بها فى مدونتك؟
· نفس احط كل يوم اغنيه لفيروز واحلى اغنيه انا عندي حنين
لان عندي حنين



الاقصى

7 Comments:

At ١٤:١٥, Blogger Lasto-adri *Blue* said...

* الان في مرحلة الاكتشاف لاني مدونه جديده و لا اجد ردود في اغلب الاحيان


قلت آجى أمسى وأمشى

 
At ٠٤:٣٥, Blogger karakib said...

http://bmadvice.blogspot.com/
dah blog fih ershadat wy 7'atawat ktir li tatwir el blog beta3ek
wy arga3 wy a2ol ely edithony heya epitaph el gamila sa7bet blog
http://epitaph-87.blogspot.com/
bas keda ... :D

 
At ١٣:٠٨, Blogger أُكتب بالرصاص said...

وانا برضه
جاي اهني
وتحت الطلب في اي استفسار

تصليح وتشحيم المدونات

:)

 
At ١٧:٢٥, Blogger abderrahman said...

أنا سعيد بالتعرف على مدونتك
أهلا بيكي وفي انتظار جديد المدونة
:)

 
At ١٩:٤٠, Blogger Lasto-adri *Blue* said...

اهلا يا اهلا بأم العيال

انا كنت بسأل لو ممكن تبعتيلى ايميلك

بدور عليه مش لقياه

:S

 
At ٢١:٢٥, Blogger Ahmed Shokeir said...

إيه الهدوء الجميل ده في ردودك

مدونتك حقيقي مش مجاملة جميلة لانك بتكتبي بطبيعية جدا

أتفق معاكي فى ان المدونة امر خاص جدا بالرغم من انها معروضة على الجميع لكن أفضل مافي الحكاية ان التاني مايعرفش أم العيال الحقيقة

تحياتي

 
At ١٦:٣٦, Anonymous غير معرف said...

علقت عندك مره زمان و بعدين مدونتك تاهت مني و معرفتش الاقيها تاني

لحد ما لقيتك معلقه عند حلم الله يكرمها

عموما اي خدمه لو احتجتي اي مساعده في البلوج انا موجوده

 

إرسال تعليق

<< Home

http://nazweb.jeeran.com/flag.gif
  • tdv,.